Dėl siuntų pristatymo šaltuoju metų laiku

Šaltis nedaro žalos kosmetikos kokybei, tačiau žemoje temperatūroje didėja rizika pakuočių skilimams arba išsiliejimams, todėl:

Oro temperatūrai nukritus žemiau 0°C, rekomenduojame rinktis pristatymą kurjerių tarnyba. Jeigu vis tik renkatės pristatymą paštomatu, prašome gavus pranešimą kuo skubiau atsiimti siuntą. Šiuo atveju neatsiėmus tą pačią dieną ir įvykus pakuočių pažeidimams dėl šalčio, atsakomybė tenka pirkėjui.

Temperatūrai nukritus žemiau -10°C, siekdami užtikrinti, kad produktai Jus pasiektų nepažeisti, siuntimo paštomatu nevykdome, užsakymus pristato tik kurjeriai tiesiai į nurodytą adresą.

Gavus sušalusį produktą, palikite jį kambario temperatūroje (bet ne prie šilumos šaltinių) kelioms valandoms, o prieš naudojimą stipriau suplakite.

Dėmesio: pageidaujant gauti savo užsakymą iki Kalėdų, prašome pateikti užsakymą ne vėliau nei iki 2024-12-17 dienos. 🎅

Pristatymo kaina

  • Venipak ir LP Express paštomatai – 1,70 € (nemokamas perkant už 49€).
  • Omniva paštomatai – 2,10 € (nemokamas perkant už 49€).
  • Kurjerių tarnyba, jūsų namų ar biuro adresu – 2,90 €.

Pristatymo terminai

Lietuvoje užsakymai pristatomi į paštomatus arba kurjerių tarnyba jūsų nurodytu adresu. Įprastai visi užsakymai Lietuvoje pristatomi per 1-3 d.d. po gauto apmokėjimo patvirtinimo. Išpardavimų metu pristatymas gali užtrukti iki 5 d.d.

Užsakymai į kitas ES ir Šengeno zonos valstybes įprastai pristatomi per 5 – 15 d.d. Pristatymo įkainiai siunčiant į kitas valstybes paskaičiuojami automatiškai krepšelio puslapyje, atsižvelgiant į produktų svorį.

Kontaktai

Dažniausiai užduodami klausimai

Prašome kaip įmanoma skubiau apie tai informuoti siuntų tarnybą arba susisiekti su mumis el. paštu pagalba@manoritualai.lt. Siuntą galima peradresuoti į kitą Jums tinkančią vietą arba įdėti į paštomatą vėliau.

Jeigu siunta neatsiimama iki nurodyto laikotarpio ir gavėjas nesiima veiksmų, siunta bus grąžinama mums. Susisiekite su mumis ir mielai pasirūpinsime išsiųsti ją pakartotinai. Jums reikės apmokėti siuntos pristatymo išlaidas, lygias standartiniam pristatymui (mes dengiame siuntos grąžinimo atgal kaštus; neatsiėmus antrą kartą ši išlyga nebetaikoma).

Jeigu atsisakote siuntos ir atšaukiate užsakymą, iš Jūsų užsakymo sumos bus atimtos pristatymo ir grąžinimo mums išlaidos, net jei buvo pritaikytas nemokamas pristatymas.

Apgailestaujame dėl nepatogumų. Dėl nuo mūsų nepriklausančių aplinkybių, kartais kurjerių tarnybos pakeičia paštomatą (pvz., dėl didelių eilių arba gedimų). Mielai galime padėti pareikalauti pervežimo tokiu adresu, koks nurodytas – tik dėl to dažniausiai pailgėja siuntimo laikas. Kreipkitės į mus el. paštu pagalba@manoritualai.lt arba tiesiogiai į Jūsų siuntą vežančią tarnybą.

Jeigu pateikėte neteisingus kontaktinius duomenis, prašome kuo skubiau parašyti el. paštu pagalba@manoritualai.lt nurodant teisingą informaciją. Laiku pastebėjus klaidą, yra galimybė atnaujinti duomenis net ir tada, kai siunta jau būna pristatyta į paštomatą.

Už pateiktų duomenų teisingumą atsakingas yra pirkėjas. Jei siunta dėl neteisingų duomenų sugrįžtų pas mus, pasirūpinsime išsiųsti ją pakartotinai. Jums reikės apmokėti siuntos pristatymo išlaidas, lygias standartiniam pristatymui (mes dengiame siuntos grąžinimo atgal kaštus).

Pirma, patikrinkite savo el. pašto dėžutės Reklamų (Promotions) ir Šlamšto (Spam) aplankus. Jei laiško vis tiek neradote, gali būti, kad atliekant užsakymą buvo įvestas neteisingas el. pašto adresas. Prašome kuo skubiau susisiekti su mumis el. paštu pagalba@manoritualai.lt, kad galėtume atnaujinti Jūsų kontaktinius duomenis.

Jei pasirinkote pristatymą į paštomatus arba per Venipak kurjerius, siuntos sekimo informacija su aktyvia nuoroda pateikiama patvirtinimo laiško viršuje arba apačioje. Jei laiško negavote, patikrinkite Reklamų (Promotions) ir Šlamšto (Spam) aplankus. Jei laiško vis tiek nerandate, tikėtina, kad buvo įvestas neteisingas el. pašto adresas. Tokiu atveju prašome susisiekti su mumis el. paštu pagalba@manoritualai.lt.

Siunčiant į užsienį, jei Jums reikalinga sekimo nuoroda, prašome kreiptis el. paštu pagalba@manoritualai.lt.

Jei pasirinkote pristatymą į paštomatus arba per Venipak kurjerius, siuntos sekimo informacija su aktyvia nuoroda pateikiama patvirtinimo laiško viršuje arba apačioje, todėl pirmiausia rekomenduojame patikrinti ją. Jei laiško negavote, patikrinkite Reklamų (Promotions) ir Šlamšto (Spam) aplankus. Jei laiško vis tiek nerandate, tikėtina, kad buvo įvestas neteisingas el. pašto adresas ar telefono numeris. Tokiu atveju prašome susisiekti su mumis el. paštu pagalba@manoritualai.lt.

Jeigu pagal siuntos sekimo kodą matote, kad siunta neišsiųsta arba užstrigusi kuriame nors etape praėjus daugiau nei 5 dienoms nuo jos išsiuntimo, prašome susisiekti su mumis el. paštu pagalba@manoritualai.lt. Pasitaikius tokiems siuntimo nesklandumams, pasirūpinsime, kad užsakyti produktai Jus pasiektų.

Jeigu siunta pristatoma į užsienį ir praėjo daugiau nei 14 dienų nuo jos išsiuntimo, bet jos negavote, prašome kreiptis el. paštu pagalba@manoritualai.lt.